Известие

Collapse
No announcement yet.

Изгоряла светлина на регистрационния номер!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    и на мене ми изгоря едната а после и другата и аз се мъчих не стана....целия квартал виках да пробат и не става...ОЧУДЕНИ бяха....иначе и аз съм навитак да слагам бели но преди това явно ше треа да счупа пластмасата....няма да е хубаво амаа...иначе няма кои да се разправя да дуп4и нитове или в кат 12 лв...ама е тва е с какво да я сдупча таа пластмаса...?да имах МИНИ шлайф добре щеше да е....

    Comment


    • #17
      Напъни го тоя номер отзад с некоя по-биковита отвертка и ще излезе със все нита. Какви рязаници и шлайфове те гонят Що да си съсипваш бронята заради некадърниците в КАТ?
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        И аз моите съм ги сменял до сега поне 3-4 пъти и плафончетата илзизат много лесно, с една права отверка ги подхващам от към бронята и с лек напън излизат много лесно, без да се налага демонтиране на номера. П.С. тия пластинки дето служат да ги държат за бронята са много калпави и съм им сложил по едно мъничко винтче което дори не се забелязва.
        Alfa Romeo 156 2.4JTD+++ Alfa Romeo 156 1.9JTD+
        ex. Fiat Stilo 1.6 16v

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
          Имаш право, моите на магия излизат, но поне излизат! Между другото имам един проблем, като си смених крушките си сложих от тия белите диодните за 2 лв. и от както си ги сложих, лампичката на таблото ми светна, че имам изгоряла крушка. Не-знам ако купя от скъпите диодни пак бели, дали ще угасне тая лампичка!
          А на колегите по-горе мога да им предложа, ако им се занимава, да си свалят рамката със регистрационният номер и да си пробият две дупки и да си го поставят малко по-надолу! Преди време на един форд ми се беше наложило да правя тази маневра, но след това вече всичко заспа!
          Има решение как да се "заблуди" компютъра и да си "мисли", че светодиодните крушки са такива с нажежаема жичка. Решението е http://www.avto.bim.bg/STOP-LED-ERRO...k_pr43956.html
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • #20
            На 156 "компютъра" се лъже много лесно и евтино С един резистор паралелно на диодната "крушка". На предните габарити съм с диодни, сложих по един резистор 120 ома на крушка и чекът изгасна.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              На 156 "компютъра" се лъже много лесно и евтино С един резистор паралелно на диодната "крушка". На предните габарити съм с диодни, сложих по един резистор 120 ома на крушка и чекът изгасна.
              Колега Тонов, колко ватов е този резистор? И на мен ми се върти в главата една смяна на габаритите със светоИДИОТни
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                Колега Тонов, колко ватов е този резистор? И на мен ми се върти в главата една смяна на габаритите със светоИДИОТни
                По спомени бяха 2-ватови. С едноватови също ще стане, но са на ръба. По-сигурно е с 2-ватовите, та да не прегреят и да подпалят нещо. Помня, че изчислявах съпротивленията хем да гасне чека, хем да "хваща" несветещ габарит.
                Last edited by tonov; d.m.y г., 19:20.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment

                Working...
                X